BEDRIJVEN &
VRIJE BEROEPEN
Als ondernemer, zelfstandige of bedrijf is het moeilijk om steeds bereikbaar te zijn. Het is niet altijd mogelijk om oproepen van uw klanten of potentiële klanten te beantwoorden.
Onze telesecretarissen zijn toegewijd en opgeleid voor de specifieke eigenschappen van uw beroepen om een kwalitatief menselijk contact te bieden tegen een tarief dat is aangepast aan uw werkelijke verbruik en voordeliger dan een interne oplossing:
-
TELEFOONPERMANENTIE
Door uw telefoontjes continu, in stromen of op vaste tijdstippen aan Télé Secrétariat toe te vertrouwen, worden uw oproepen altijd en gepersonaliseerd opgenomen :
-
telefoonpermanentie van maandag tot vrijdag van 7.00 tot 19.00 uur;
-
Meertalige service: Frans, Nederlands, Engels, Duits;
-
Gepersonaliseerde telefoonlijn en gepersonaliseerd verwelkomingsbericht;
-
Gepersonaliseerd wachtbericht en afscheidsbericht in naam van uw bedrijf;
-
Volledig beheer van uw oproepen:
-
oproepen filteren en doorverbinden
-
overdracht van algemene informatie
-
beheer van agenda's
-
opnemen van bestellingen
-
berichten aannemen en doorgeven
-
beheer van herstellingen
-
…
-
-
Activiteitenrapporten en oproepstatistieken.
-
COMMERCIELE BIJSTAND
Télé Secrétariat gaat al uw uitdagingen in uw naam aan door oproepen uit te voeren in het kader van:
-
het bijhouden van databases
-
het vastleggen van zakelijke afspraken
-
tevredenheidsenquêtes, opiniepeilingen en marktstudies
-
het promoten van evenementen en opnieuw versturen van uitnodigingen
-
klantenbinding
-
‘welcome call’-campagnes
-
het invorderen van schulden
-
…
-
ADMINISTRATIEVE TAKEN
Geniet van snel werk op maat om beschikbaarder, betrouwbaarder en beter georganiseerd te zijn:
-
intikken van teksten
-
gegevensinvoer
-
digitaliseren van documenten
-
e-mailbeheer
-
brievenbeheer
-
beheer van onbetaalde bedragen
-
…
-
GEPERSONALISEERDE ONTVANGSTZUIL
Ongeacht uw activiteitensector moet u als bedrijf uw bezoekers onder alle omstandigheden kunnen ontvangen. Het onthaal is tegenwoordig een integraal onderdeel van uw klantrelatie en vertegenwoordigt het eerste contact. Het is als het ware het uithangbord van uw onderneming.
Daarom ontwikkelde Télé Secrétariat een volledig personaliseerbare aanmeldzuil die gebruikt kan worden bij afwezigheid van of als aanvulling op uw onthaalpersoneel, maar ook als volwaardige onthaaloplossing:
-
Bezoekersregistratie;
-
SMS/E-mail alert aan de bezochte persoon;
-
Overdracht van praktische informatie;
-
Videoconferentie met een telebediende;
-
...