top of page

JOIN OUR TEAM !

Kies voor Télé Secrétariat en maak deel uit van een team van veelzijdige en dynamische telebedienden die dagelijks de receptie en het secretariaat van verschillende bedrijven en medische praktijken beheren.

Jouw takenpakket

Als telebediende heb je rechtstreeks contact met de patiënten, klanten en prospects van de medische praktijken en bedrijven die je vertegenwoordigt. Je bent hun uithangbord, hun toegewijde receptionist:

  • De receptie van iKanbi Group:

    • Je verwelkomt, informeert en begeleid de bezoekers, klanten en leveranciers;

    • Je zorgt voor de registratie van bezoekers;

    • Je verwerkt de oproepen namens de verschillende dochterondernemingen van de groep en stuurt ze naar de betreffende dienst;

    • Je beheert zowel de post als de recepties.
       

  • Het beheer van oproepen:

    • Je beheert de inkomende stroom via de verschillende communicatiekanalen: telefoon, e-mail, chat, enz.

    • Je verwerkt verzoeken op een gepersonaliseerde manier en namens de klant die je vertegenwoordigt.

    • Je beantwoordt de vragen van de bellers door gepaste acties te ondernemen op basis van de instructies van de klanten van Télé Secrétariat.

    • Je beheert de oproepen van a tot z: oproepen filteren en doorschakelen, berichten aannemen, agenda’s beheren, huisbezoeken beheren, enz.

    • Je voert in naam van de klant oproepen uit voor outbound campagnes: zakelijke afspraken vastleggen, tevredenheidsenquêtes, uitnodigingen voor evenementen enz.

    • Je achterhaalt de reden voor negatieve feedback/klachten en volgt ze op bij de klant.

    • Je draagt bij aan de verbetering van de kwaliteit en doeltreffendheid van de diensten van Télé Secrétariat.
       

  • Administratieve ondersteuning:

    • Je verleent administratieve ondersteuning aan de verschillende afdelingen van de groep en voor onze klanten in:

    • Typen;

    • Codering;

    • Digitalisering van documenten;

    • Beheer van e-mails en post;

    • Beheer van onbetaalde rekeningen;

    • Enz

Jouw profiel

  • Je bent perfect tweetalig Frans-Nederlands, Engels is een echt pluspunt

  • Je behaalde minstens een diploma secundair onderwijs (SO), een diploma secretariaat is een troef.

  • Je bent klant- en servicegericht.

  • Je bent dynamisch, stressbestendig en bent sterk in multitasking.

  • Je schrijft foutloos.

  • Je drukt je zowel mondeling als schriftelijk vlot uit in het Nederlands en in het Frans, en je hebt een goede gesproken kennis van het Engels.

  • Je bent vertrouwd met de verschillende IT-omgevingen: MS Office, agendasoftware, enz.

  • Je bent flexibel op het vlak van werktijden (variabele uren van maandag tot zaterdag tussen 7.00 en 20.00 uur).

  • Een eerste ervaring met secretariaat of het beantwoorden van oproepen is een troef.

Ons aanbod

  • Een interimcontract, gevolgd door een vast contract;

  • Een aantrekkelijk salaris op basis van je beroepservaring (PC 200 - categorie B en categorie C als niveau C1) en extralegale voordelen (vergoeding van woon-werkverkeer, ecocheques, bonussen en diverse incentives, enz.);

  • Een opleidingsplan: basisopleiding voor telebedienden;

  • Loopbaanontwikkeling: expert, trainer, enz;

  • Een flexibel uurrooster;

  • Telewerk is mogelijk afhankelijk van de uurroosters;

  • Een moderne en ergonomische werkomgeving met ontspanningsruimtes voor het personeel: cafetaria, fruit en waterfontein, groene zone, parking, enz.

Geïnteresseerd in een job als telebediende bij Télé Secrétariat?

Stuur dan je cv en motivatiebrief naar info@telesecretariat.be 

bottom of page